TIADA LAGI BERSERI - MAY

~ TIADA LAGI BERSERI (4.35) ~
Artis: MAY
Lagu: MAY
Lirik: NIZAM HAMID
Track: 10
Album: Wira Cyborg (1994)


Tak bisa ku lupakan
Saat teristimewa
Di antara engkau dan aku
Bermadukan cinta

Sungguh ku tak menyangka
Cinta bawa bahagia
Mendamaikan keseluruh jiwa
Membara di dada

Di kala itu kasih
Kaulah ratu hatiku
Beribu cinta hadir
Kau tetap satu

Kini tiada lagi
Segalaya telah berakhir
Cinta yang dulu
Mekar mewangi
Sudah tidak berseri

Cintamu kini tak beerti
Hanya menyakitkan hatiku
Manis yang telah
Aku beri
Hempedu kau balaskan
Uuu..huuu..
Hoo..ooo..hoo..

(Solo)

Di kala itu kasih
Kaulah ratu hatiku
Beribu cinta hadir
Kau tetap satu

Kini tiada lagi
Segalaya telah berakhir
Cinta yang dulu
Mekar mewangi
Sudah tidak berseri

Cintamu kini tak beerti
Hanya menyakitkan hatiku
Manis yang telah
Aku beri
Hempedu kau balaskan

Oh tuhan berikan harapan
Agar dapat aku berdiri
Aku serahkan
Kepadamu
Tentukan arah hidup

Kini tiada lagi
Segalanya telah berakhir
Cinta yang dulu mekar mewangi
Sudah tidak berseri

Cintamu kini tak beerti
Hanya menyakitkan hatiku
Manis yang telah
Aku beri ...


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

TIADA LAGI BERSERI - MAY TIADA LAGI BERSERI - MAY Reviewed by Megat Shahrul on 15:20:00 Rating: 5

No comments: