RELA ~ TILA

~ RELA ~
Artis: TILA
Video: https://youtu.be/7DOJfP7TAk8


Tak ubah
Berbunga lalang
Rendahnya pandanganmu
Padaku yang amat memerlukan

Kegersangan
Sekeping hati
Mengharapkan setitis embun
Agar basah rindu ini

Aku yang terbuang
Sejak mula lagi
Puas ku merintih
Puas ku berduka

Ku hanya
Mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidup ini

Demi cinta
Yang menyala
Kurela
Menggenggam bara api

Demi kasih
Yang mengharum
Sungguh
Aku rela

Biarpun
Pada pandangan
Seperti
Bunga yang layu terbuang

Namun kau
Pasti tahu
Semua kerna

Aku masih lagi
Setia padamu
Biar ku menangis
Seumpama pengemis

(Solo)

Demi cinta
Yang menyala
Kurela
Menggenggam bara api

Demi kasih
Yang mengharum
Sungguh
Aku rela

Biarpun
Pada pandangan
Seperti
Bunga yang layu terbuang

Namun kau
Pasti tahu
Semua kerna

Aku masih lagi
Setia padamu
Biar ku menangis
Seumpama pengemis

Ku hanya
Mampu berserah
Berserta doa harapan
Ubahlah haluan hidup ini

Hooo..oooo
Hooo..oooo
Hooo..oooo
Hooo..oooo
Hooo..oooo
Hoooooo.......


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

RELA ~ TILA RELA ~ TILA Reviewed by Megat Shahrul on 04:05:00 Rating: 5

No comments: