MENAHAN RINDU ~ WANY HASRITA

~ MENAHAN RINDU ~
Artis: WANY HASRITA
Lagu: GOUFFRAN & IBNU
Lirik: GOUFFRAN & IBNU
Video:  https://youtu.be/X99gH6PV1eE

Pencapaian:
○ FINALIS DI ANUGERAH JUARA LAGU 2017 (AJL32)


"Ya Allah, berapa kali saya nak cakap dengan awak ni.. Saya dah tak cintakan awak lagi. Boleh tak awak jangan ganggu saya lagi? Saya dah cuba sepenuh hati saya, untuk terima awak, untuk terima awak balik. Tapi saya tak boleh"

"Sampai hati awak buat saya macam ini kan? Awak tahu tak betapa siksanya saya menahan rindu?"

"Saya minta maaf. Bukannya saya tak cuba, saya dah cuba. Tapi saya tak boleh paksa hati saya ini. Hati saya ini dah kosong.. Dah tak ada ruang lagi untuk awak."

"Sayang.."

"Lupakan saya.."

Hooo..ohh..ooohooo...
Hooo..ooooo..

Sejenak ku termenung
Awan pun mulai murung
Tiada siulan-siulan
Burung burung

Menemani hari ku
Menemani sepi ku
Tersiksa angkara
Menanggung rindu

Oh angin
Kau kirimkan
Kalimah kasihku

Agar dapat ku dengari
Kalamnya berbunyi

Biarpun
Sekadar cuma
Memujuk hati

Akan ku terus berdiri
Hadapi semua ini

Biarlah
Ku bersendirian
Terkurung dalam
Kenangan silamku

Biarlah aku oohh
Menahan rindu
Hooouuuhooo...

(Solo)

Oh angin
Kau kirimkan
Kalimah kasihku

Agar dapat ku dengari
Kalamnya berbunyi
Hooo..hoooo..oooo

Biarpun
Sekadar cuma
Memujuk hati

Akan ku terus berdiri
Hadapi semua ini

Oh angin
(Kau sedarilah)
(Keadaan ini..)
Agar dapat ki gagahi
Dan terus berdiri

Biarlah
Ku bersendirian
Terkurung dalam
Kenangan silamku

Biarlah
Aku ooo..ohhh..
Menahan rindu
Hooo...oooohhh
Menahan rindu
Hooo..hooo...
Hooouuhooo...


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

MENAHAN RINDU ~ WANY HASRITA MENAHAN RINDU ~ WANY HASRITA Reviewed by Megat Shahrul on 22:04:00 Rating: 5

No comments: