IMPIAN ~ MAY

~ IMPIAN (4.41) ~
Artis: MAY
Video: https://youtu.be/2dD8xOwS0pE
Lagu: MAY
Lirik: MAY
Track: 01
Album: DILEMA
(P) 1989 Warnada Sdn. Bhd.



Setapak demi setapak aku melangkah
Di perjalanan ini
Berlegar legar aku merempuh halangan
Untuk satu impian


Setapak demi setapak aku melangkah
Di dalam hidup ini
Berbekalkan ketabahan dan kesabaran
Mencapai cita-cita


Ketekunan dan semangat
Dijadikan pegangan
Kesusahan dan kegagalan
Menjadi peringatan


Aku kan terus melangkah
Demi cita-citaku
Aku kan terus melangkah
Cahaya pasti menunggu


(Solo)


Ketekunan dan semangat
Dijadikan pegangan
Kesusahan dan kegagalan
Menjadi peringatan


Aku kan terus melangkah
Demi cita-citaku
Aku kan terus melangkah
Cahaya pasti menunggu


Aku kan terus melangkah
Demi cita-citaku
Aku kan terus melangkah
Cahaya pasti menunggu



#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @ Fb
Blog: Zone Lirik Mania

IMPIAN ~ MAY IMPIAN ~ MAY Reviewed by Megat Shahrul on 12:55:00 Rating: 5

3 comments:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.cc
    dewa-lotto.vip

    ReplyDelete
  2. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    www.arenakartu.cc
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete
  3. Game Online Terbaik Dengan Deposit Pulsa

    s128agen.club

    ReplyDelete