PENANTIAN - BLACK ROSE

~ PENANTIAN (4.30) ~
Artis: BLACK ROSE
Lagu: SAARI AMRI
Lirik: MARIO
Track: 01
Album: BLACK ROSE
(P) 1990 BMG Music & (C) 2016 Sony Music Entertainment Malaysia Sdn. Bhd.


Dikamar ku menyepi
Hanya lilin
Menerangi

Beginikah seksanya
Hidup dalam penantian

Ditabir tirai malam
Ada insan
Kesepian keseorangan

Dan setiap detik yang ku lalui
Seluruh alam ku membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
Mengubat rindu... Wo..hooo..

Kau dahagakan...
Ku kehausan...
Setitik rasa
Pada bayangan yang tak pasti
Wo..ho.. wo.. wo.. woo.. hoo..

Kau nyalakan perasaan
Mengukir kemesraan
Mungkinkah ada sinar
Bersama impianku

Dah telah ku duga
Suasana
Keindahan seketika
Aku tetap menanti mu

(Solo)

Dan setiap detik yang ku lalui
Seluruh alam ku membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
Bayanganmu entah dimana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
Mengubat rindu... Wo..hooo..

Kau dahagakan
Ku kehausan
Setitik rasa
Wo..oouuhoo..

Aku tenggelam
Kehampaan
Keseorangan... hann..

Dan setiap detik yang ku lalui
Seluruh alam ku membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
Mengubat rindu... Wo..hooo..

Mana sinaran
Terangilah
Hidupku

Tak sanggup lagi
Aku...
Sepi...


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

PENANTIAN - BLACK ROSE PENANTIAN - BLACK ROSE Reviewed by Megat Shahrul on 21:24:00 Rating: 5

No comments: