KERANA CINTA ~ MEDICINE

~ KERANA CINTA (4.20) ~
Artis: MEDICINE
Video:  https://youtu.be/3TZSKHJgg6U
Lagu: IJA
Lirik: ZUR'AIN
Track: 01
Album: LAGENDA ROCK
(P) 1997 Musical Organisation Sdn. Bhd.


Bukan ku permain cinta
Dan bukan ku berpura
Akhirnya kita
Terpisah jua
Suratan yang melanda

Bulan bintang matahari
Dan api cinta ini
Tetap bersinar
Dan bercahaya
Panas cinta membara

Cintaku kepadamu
Semanis madu
Bersinar dihatiku
Adalah rindu

Andai terciptalah istana
Di bibirmu
Mengapa musnah roboh
Dihatiku

Kerana cinta
Aku tersiksa
Kerana cinta merana

Kerana cinta
Aku terpedaya
Kini dikau tiada

(Solo)

Cintaku kepadamu
Semanis madu
Bersinar dihatiku
Adalah rindu

Andai terciptalah istana
Di bibirmu
Mengapa musnah roboh
Dihatiku

Kerana cinta
Aku tersiksa
Kerana cinta merana

Kerana cinta
Aku terpedaya
Kini dikau tiada

Kerana cinta
Aku tersiksa
Kerana cinta merana

Kerana cinta
Aku terpedaya
Kini dikau tiada

Aahaaa... aahhaaa...aaa
Aaahhhaa
Aaahhaaa...
Aaaahhhhaaaa...


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

KERANA CINTA ~ MEDICINE KERANA CINTA ~ MEDICINE Reviewed by Megat Shahrul on 17:15:00 Rating: 5

No comments: