BILA KAU KATA KAU SAYANG ~ SCREEN

~ BILA KAU KATA KAU SAYANG ~
Artis: SCREEN
Video: https://youtu.be/vCy15Vsw8zU
Lagu: KAMAL BAHRIN
Lirik: JUWIE
Track: 04
Disc: 02
Album: RAJA S TERHEBAT
(P) 2011 UNIVERSAL MUSIC (M) SDN. BHD.


Bila kau kata
Kau sayang
Terus
Aku tersenyum

Dan lantas
Ku menjawab
Hmm... mm..
Aku juga sayang padamu

Bila kau kata
Kau rindu
Aku pun rindukanmu

Dan lalu
Ku jelaskan
Kita
Sudah saling
Oh jatuh cinta

Kau hadir saat aku memerlukan
Penawar duka lara
Setelah lama
Hidupku kesepian

Terbalut lah lukaku
Dengan harum cintamu
Terima kasih
Ku ucapkan

Senyumanmu sering
Ku terbayang
Terlepas rinduku bila
Dengar suaramu

Terasa
Bagaikan
Kau ada di sisi
Di mana saja ku berada

Aku pun berdoa pada Tuhan
Semoga cinta kita berpanjangan selamanya
Berkocak nafas di dada
Bila terpandang mu
Janganlah engkau pergi dariku

(Solo)

Kau hadir saat aku memerlukan
Penawar duka lara
Setelah lama
Hidupku kesepian

Terbalut lah lukaku
Dengan harum cintamu
Terima kasih
Ku ucapkan

Senyumanmu sering
Ku terbayang
Terlepas rinduku bila
Dengar suaramu

Terasa
Bagaikan
Kau ada di sisi
Di mana saja ku berada

Aku pun berdoa pada Tuhan
Semoga cinta kita berpanjangan selamanya
Berkocak nafas di dada
Bila terpandang mu
Janganlah engkau pergi dariku

Bila kau kata
Kau rindu
Aku pun
Rindukanmu

Bila kau kata
Kau sayang
Hmm... mmm...
Aku juga sayang padamu


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

BILA KAU KATA KAU SAYANG ~ SCREEN BILA KAU KATA KAU SAYANG ~ SCREEN Reviewed by Megat Shahrul on 00:20:00 Rating: 5

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    www.arenakartu.cc
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete