MENGUSUNG RINDU ~ SPIN

~ MENGUSUNG RINDU ~
Artis: SPIN
Video: https://youtu.be/H5mBRsAolIQ
Lagu: EDDIE HAMID
Lirik: AFIQAH MS
Track: 06
Disc: 01
Album: RAJA S TERHEBAT
(P) 2011 UNIVERSAL MUSIC (M) SDN. BHD.


Dalam hati ini
Ada nama mu
Nama seorang insan
Yang aku rindu

Dalam diri ini
Ada sayang mu
Sayangnya diri mu
Tidak mengerti

Dalam senyum ini
Ada tangisan
(Ada tangisan..)
Tangisan seorang
Insan terluka
(Insan terluka..)

Dalam jiwa ini
Ada pilunya
(Ada pilunya..)
Pilu yang membuat
Aku menangis
Oh hibanya
(Oh hibanya..)

Sayu hati
Sayu sekali
Melihat engkau
Berpimpin tangan
Dengan si dia

Sakit hati
Sakit sekali
Pabila cinta
Yang aku beri
Tak dihargai

Sungguh terhina
Letih tidak bermaya
Rasa terkilan
Bunga yang ku puja
Kini mekar harum
Di jambangan orang

Kau yang ku sayang
Aku yang kecundang

Kalau tahu sakit begini
Tidak ku bermain cinta
Kalau tahu siksa begini
Tidak aku menyayangi mu

Pilu resah di hati ini
Mengusung rindu
Ku tak berdaya
Oohhh

(Solo)

Sayu hati
Sayu sekali
Melihat engkau
Berpimpin tangan
Dengan sidia

Sakit hati
Sakit sekali
Pabila cinta
Yang aku beri
Tak dihargai

Sungguh terhina
Letih tidak bermaya
Rasa terkilan
Bunga yang ku puja
Kini mekar harum
Di jambangan orang

Kau yang ku sayang
Aku yang kecundang

Kalau tahu sakit begini
Tidak ku bermain cinta
Kalau tahu siksa begini
Tidak aku menyayangi mu

Pilu resah di hati ini
Mengusung rindu
Ku tak berdaya

Dalam senyum ini
Ada tangisan
Tangisan seorang
Insan terluka

Dalam jiwa ini
Ada pilunya
Pilu yang membuat
Aku menangis
Oh hibanya
Ooo..ooohhh..
(Aaaa...aaaaa...)


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

MENGUSUNG RINDU ~ SPIN MENGUSUNG RINDU ~ SPIN Reviewed by Megat Shahrul on 09:56:00 Rating: 5

1 comment:

  1. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    www.arenakartu.cc
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete