INGATKU DALAM DOAMU ~ STINGS

~ INGATKU DALAM DOAMU ~
Artis: STINGS
Video: https://youtu.be/-EIHuDyUouU
Lagu: IDZAHAR
Lirik: JUWIE
Track: 03
Disc: 02
Album: RAJA S TERHEBAT
(P) 2011 UNIVERSAL MUSIC (M) SDN. BHD.


Ada sesuatu
Ingin kukatakan
Kuharap engkau
Dapat mengertikan

Selama ini
Dirimu ku sayang
Walaupun kau tidak percaya

Tak guna aku
Memaksa dirimu
Untuk percaya segala kataku

Kiranya engkau
Fahami hatiku
Tentunya kau akan menyedari

Aku merasa
Sungguh indah bersamamu
Tiap waktu

Kita bermesra
Marah dan sayang
Rajuk dan rindu

Walaupun kita
Pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku
Masih menyintaimu sayang

Alangkah indah
Kehidupan ini
Seandai engkau
Terus bersamaku

Kiranya aku
Menyinggung hatimu
Maafkan diriku oh sayang

(Solo)

Aku merasa
Sungguh indah bersamamu
Tiap waktu

Kita bermesra
Marah dan sayang
Rajuk dan rindu

Walaupun kita
Pernah merasa terluka dan terkilan
Namun hatiku
Masih menyintaimu sayang

Alangkah indah
Kehidupan ini
Seandai engkau
Terus bersamaku

Kiranya aku
Menyinggung hatimu
Maafkan diriku oh sayang

Andainya aku
Hilang di matamu
Ingat
Ku dalam doamu


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

INGATKU DALAM DOAMU ~ STINGS INGATKU DALAM DOAMU ~ STINGS Reviewed by Megat Shahrul on 00:17:00 Rating: 5

3 comments:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.cc
    dewa-lotto.vip

    ReplyDelete
  2. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    www.arenakartu.cc
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete
  3. Game Online Terbaik Dengan Deposit Pulsa

    s128agen.club

    ReplyDelete