KITA DITAKDIRKAN JATUH CINTA ~ SPRING

~ KITA DITAKDIRKAN JATUH CINTA ~
Artis: SPRING
Video: https://youtu.be/vYbGDnWL37o
Lagu: EDDIE HAMID
Lirik: JUWIE
Track: 02
Disc: 02
Album: RAJA S TERHEBAT
(P) 2011 UNIVERSAL MUSIC (M) SDN. BHD.


Ku tak tahu mengapa
Tiba-tiba sahaja
Di dalam hati ini
Sering rindu padamu
Ingin ku meluahkan
Tak berdaya

Ku tahu engkau jua
Sangat sayang padaku
Kau pun sering merindu
Bila tidak bertemu
Ternyata kau dan aku
Pendam rasa

Kau dan aku
Sudah ditakdirkan bertemu
Dan tiba-tiba kita jatuh cinta

Ini semua
Sudah suratan Ilahi
Dan kita harus hadapi kenyataan

Biar
Apapun terjadi
Aku
Harap engkau tabah

Menerimaku
Sebagai teman barumu
Semoga kita saling sayang
Bahagia

Janganlah engkau pergi
Semadi di hatiku
Masih menyayangimu
Oh sayangku

(Solo)

Kau dan aku
Sudah ditakdirkan bertemu
Dan tiba-tiba kita jatuh cinta

Ini semua
Sudah suratan Ilahi
Dan kita harus hadapi kenyataan

Biar
Apapun terjadi
Aku
Harap engkau tabah

Menerimaku
Sebagai teman barumu
Semoga kita saling sayang
Bahagia

Janganlah engkau pergi
Semadi di hatiku
Masih menyayangimu
Oh sayangku

Bila sehari tak pandang
Aku rindu
Bila sehari tak pandang
Aku rindu


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

KITA DITAKDIRKAN JATUH CINTA ~ SPRING KITA DITAKDIRKAN JATUH CINTA ~ SPRING Reviewed by Megat Shahrul on 00:16:00 Rating: 5

No comments: