BELENGGU IRAMA - WINGS

~ BELENGGU IRAMA (6:04) ~
Artis: WINGS
Lagu: AWIE & SYAM
Lirik: BOB
Track: 07
Album: Belenggu Irama (1987)


Hari-hari
Bagaikan berlari
Tiada sesaat berhenti

Aku yang masih
Berdiri
Tiada arah yang pasti

Apakah aku
Sudah mati
Dalam dunia ini

Biarpun masih
Berdiri
Tiada siapa peduli

Aku terikat
Tanpa tali
Aku berdiri
Tanpa bumi

Aku berkata
Tanpa suara
Aku menangis
Tanpa airmata

(Solo)

Apakah aku
Sudah mati
Dalam dunia ini

Biarpun masih
Berdiri
Tiada siapa peduli

Perintahmu
Adalah belenggu
Menggenggamku
Dengan kuasamu

Membuat aku
Menjadi layu
Dalam suasana yang masih baru

(Solo)

Oo..oo..oo..oo..oo..oo..oo..oo..oohoo..
Oo..oo..oo..oo..oo..oo..oo..oo..oohoo..

(Solo)

Bilakah akan
Berhenti bicara
Untuk melihat
Apa yang melanda

Angkaramu
Kepada irama
Yang telah beku
Selama kau berkuasa


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @ Fb
Blog: Zone Lirik Mania

BELENGGU IRAMA - WINGS BELENGGU IRAMA - WINGS Reviewed by Megat Shahrul on 17:51:00 Rating: 5

No comments: