SYIRA - EXISTS

~ SYIRA (4.25) ~
Artis: EXISTS
Lagu: SHAKE
Lirik: DARK
Track: 09
Disc: 02
Album: Keunggulan (2008)


Syira
Dengarkanlah
Laguku ini ku tujukukan untukmu
Semoga kau menghargai

Aku
Kesepian
Keseorangan ditinggalkan
Tak ku kesali
Caraku ini
Biar ketandusan
Haaa.. oohoo..

Syira
Dengarkanlah
Isi hatiku ini
Walau terluka
Dirimu itu
Masih ku sayangi

Aku
Mengenangkan
Engkau pergi dari sisiku
Tak dapat menahan
Pilihanmu itu
Lalu sendirian
Haaa... haaa..

Setelah kau pergi dariku
Aku sering mengingatimu
Sewaktu kita

Berjumpa
Berdua
Bermesra

Akhirnya begini
Akhirnya begini
Jadinya..
Uwoohhh..

(Solo)

Setelah kau pergi dariku
Aku sering mengingatimu
Sewaktu kita

Berjumpa
Berdua
Bermesra
Ahaa..

Akhirnya begini
Akhirnya begini
Jadinya..
Uwoohhh..

Syira
Dengarkanlah
Isi hatiku ini
Walau terluka
Dirimu itu
Masih ku sayangi

Aku
Mengenangkan
Engkau pergi dari sisiku
Tak dapat menahan
Pilihanmu itu
Biar sendirian
Haaa... haaa..


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

SYIRA - EXISTS SYIRA - EXISTS Reviewed by Megat Shahrul on 02:29:00 Rating: 5

No comments: