PELAMIN ANGAN KU MUSNAH - AZIE

~ PELAMIN ANGAN KU MUSNAH (5.40) ~
Artis: AZIE
Lagu: SAARI AMRI
Lirik: SAARI AMRI
Track: 01
Album: Azie (Dj Sampler) (1995)


Masih lagi
Tidak terlewat
Untuk aku
Ucap tahniah

Di atas
Kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya
Oh hidupmu
Akan lebih bermakna

Dan aku
Usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan
Diriku ini
Kerna tidak
Hadirkan diri

Di sewaktu
Hari
Persandinganmu

Apakah
Kau ingin lihat
Air mata ini berguguran

Puaslah
Hatimu kini
Memainkan perasaanku
Selama ini

Masih ter..
Dengar janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Hingga sanggup
Aku singkir cinta yang lain

Ku angankan
Pelamin indah
Untuk kita
Berdua singgah
Sayangnya...
Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Harian hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna
Telah
Sehabis daya

Aku
Cinta
Dirimu kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

(Solo)

Masih ter..
Dengar janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Hingga sanggup
Aku singkir cinta yang lain

Ku angankan
Pelamin indah
Untuk kita
Berdua singgah
Sayangnya...
Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Harian hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna
Telah
Sehabis daya

Aku
Cinta
Dirimu oh kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

Bisa sungguh
Luka ini
Walau
Tak berdarah


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania Fb
Blog: Zone Lirik Mania

PELAMIN ANGAN KU MUSNAH - AZIE PELAMIN ANGAN KU MUSNAH - AZIE Reviewed by Megat Shahrul on 04:57:00 Rating: 5

No comments: