KAU DAN AKU - MEGA

~ KAU DAN AKU (4.40) ~
Artis: MEGA
Lagu: RAHIM OTHMAN
Lirik: WAN ZUL
Track: 07
Album: Mega (1989)


Usahlah
Masih ada
Kesangsian...

Tiada lebih
Kau dan aku
Diciptakan...

Biarpun
Kau dilahirkan tak sempurna
Pasti ada yang terahsia
Sebaliknya...

Hanyalah cinta saja bisa satukan kita
Sayangilah semua oh tiada beza
Hanyalah oh cinta saja yang dapat menjalinkan kita
Walau dimana jua...

Mengapa
Kau butakan mata ini
Kau kaburi oh hatimu
Hapuskanlah...

(Solo)

Biarpun
Kau dilahirkan tak sempurna
Pasti ada yang terahsia
Sebaliknya...

Hanyalah cinta saja bisa satukan kita
Sayangilah semua oh tiada beza
Hanyalah oh cinta saja yang dapat menjalinkan kita
Walau dimana haaa..aaa

Hanyalah cinta saja bisa satukan kita
Sayangilah semua oh tiada beza
Hanyalah oh cinta saja yang dapat menjalinkan kita
Walau dimana jua...

Hanyalah cinta saja bisa satukan kita
Sayangilah semua oh tiada beza
Hanyalah oh cinta saja yang dapat menjalinkan kita
Walau dimana jua...

Hanyalah cinta saja bisa satukan kita
Sayangilah semua oh tiada beza...


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

KAU DAN AKU - MEGA KAU DAN AKU - MEGA Reviewed by Megat Shahrul on 23:39:00 Rating: 5

No comments: