MASIH TERSERLAH AYU MU - EXISTS

~ MASIH TERSERLAH AYU MU (5.33) ~
Artis: EXISTS
Lagu: SAARI AMRI
Lirik: FITRI AMRI
Track: 08
Disc: 01
Album: Keunggulan (2008)


Cepat benar
Engkau pergi
Hujan masih
Belum berhenti

Apakah kerna
Soalan ku tadi
Hatimu
Terusik kini
Ooohooo..

Sebagai
Kekasih mu
Layak aku
Bertanya

Sekuat mana cinta mu
Tiadakah insan lain di hati mu
Selain ku

Sayang
Bukannya sehari dua
Percintaan kita ini
Janji pun sudah dipateri

Sayang
Jangan ikut perasaan
Marah jangan disimpan
Ku hanya ingin menduga
Dan kini
Aku tahu
Satu kekasihmu
Hanya aku

Marilah kasih
Aku dendangkan
Lagu yang pernah
Mencuri hatimu

Ooo.. marilah kasih
Biar kusimbah
Api kemarahan
Yang membakar
Di benak
Di benak mu

(Solo)

Sayang
Bukannya sehari dua
Percintaan kita ini
Janji pun sudah dipateri

Sayang
Jangan ikut perasaan
Marah jangan disimpan
Ku hanya ingin menduga
Dan kini
Aku tahu
Satu kekasihmu
Hanya aku

Marilah kasih
Aku dendangkan
Lagu yang pernah
Mencuri hatimu

Ooo.. marilah kasih
Biar kusimbah
Api kemarahan
Yang membakar
Di benak
Di benak mu

Terpaksa ku berlari
Memintas mu
Dari pergi
Perlahan ku belai rambut mu yang basah
Masih terserlah
Ayunya wajah mu
Walau pun marah
Walau pun marah
Ayu wajahmu
Masih terserlah...
Wouu..hooo
Ayu wajahmu...


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

MASIH TERSERLAH AYU MU - EXISTS MASIH TERSERLAH AYU MU - EXISTS Reviewed by Megat Shahrul on 14:12:00 Rating: 5

No comments: