ENGGAN - FAUZIAH LATIFF

~ ENGGAN (6.07) ~
Artis: FAUZIAH LATIFF
Lagu: ASMIN MUDIN
Lirik: ASMIN MUDIN
Track: 01
Album: Petikan Syahdu (1995)


Enggan berterusan
Dalam penasaran
Dalam kegelapan ku tercari

Engganku menanti
Dalam penyeksaan
Kini cintaku masih gelisah

Enggan dipersia
Enggan berkelana
Semarak cinta
Belum terbela

Ku sentiasa
Akur berdoa
Enggan kecewa

Nak kumimpi
Tapi enggan terlena
Ku dan sepi
Nan terintim

Ku disaksi
Oleh jelapang kasih
Nan terbentang
Kekeringan oohoo..

Aku sebenarnya
Insan yang dahaga
Cinta tapi tidak berdaya
Aa haa..

Mestikah aku
Yang dulu meluahkan
Jalan cinta mu enggan mengundang

Engkau dah berteman
Aku merasakan
Cintamu masih berkelana
Aa haa..

Cuba kau nyatakan
Walau kepahitan
Asalkan terjawab persoalan

Makin membuahkan keresahan
Tabir cintamu belum terbuka
Sedang masaku makin terbuang

Enggan kau mengulas
Enggan ku terbilas
Oleh madahmu yang berkias

Ku sentiasa
Akur menanti
Sehingga jelas 

(Solo)

Nak kumimpi
Tapi enggan terlena
Ku dan sepi
Nan terintim

Ku disaksi
Oleh jelapang kasih
Nan terbentang
Kekeringan oohoo..

Aku sebenarnya
Insan yang dahaga
Cinta tapi tidak berdaya
Aa haa..

Mestikah aku
Yang dulu meluahkan
Jalan cinta mu enggan mengundang

Engkau dah berteman
Aku merasakan
Cintamu masih berkelana
Aa haa..

Cuba kau nyatakan
Walau kepahitan
Asalkan terjawab persoalan

Makin membuahkan keresahan
Tabir cintamu belum terbuka
Sedang masaku makin terbuang

Enggan kau mengulas
Enggan ku terbilas
Oleh madahmu yang berkias

Ku sentiasa
Akur menanti
Sehingga jelas 


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

ENGGAN - FAUZIAH LATIFF ENGGAN - FAUZIAH LATIFF Reviewed by Megat Shahrul on 16:22:00 Rating: 5

No comments: