ADUH! USAHLAH BERUBAH - SAMUDERA

~ ADUH! USAHLAH BERUBAH (4:56) ~
Artis: SAMUDERA
Track: 05
Album: Slow Rock Terbaik
(P) 1997 Rock Records & Tapes (M) Sdn. Bhd.



Bagaimana caramu menafsirkan cinta
Di dalam hubungan kita ini
Atau cuma pujian dan manis kata
Yang kau hargai dan kau sanjungi


Dan di manakah cintaku engkau tempatkan
Di saatku tiada di sisi
Walaupun kini ku jauh dari pandangan
Namun kau tak kulepaskan lagi


Kita tidak dapat selalu bersama
Berpisah hanyalah sementara
Cuma tidak dapat selalu bersama
Itu tak bermakna putus cinta


Air melimpah
Pantai berubah
Tapi tidak pun
Aku bersumpah
Usah kau sangka
Aku dah lupa
Di mana aku bermula


Tapi andainya
Memang kau sudah
Berpatah arang
Aku pasrah
Apa gunanya
Ku berharap
Kau tak sudi
Apa nak diratap


(Solo)


Kita tidak dapat selalu bersama
Berpisah hanyalah sementara
Cuma tidak dapat selalu bersama
Itu tak bermakna putus cinta


Air melimpah
Pantai berubah
Tapi tidak pun
Aku bersumpah
Usah kau sangka
Aku dah lupa
Di mana aku bermula


Tapi andainya
Memang kau sudah
Berpatah arang
Aku pasrah
Apa gunanya
Ku berharap
Kau tak sudi
Apa nak diratap


Ketika ini aku masih lagi
Teringatkan sayang cinta kita
Ku terus berdoa
Sepenuh hati
Moga nanti kembali bersama


Bagaimana caramu menafsirkan cinta 
Di dalam hubungan kita Ini
Atau cuma pujian dan manis kata
Yang kau hargai dan kau sanjungi


Aduh usahlah...
Usah berubah..



Lagu: ANNMAS
(Rock Music Publishing (M) Sdn. Bhd.
Lirik: ADINDA AMIRO
(Rock Music Publishing (M) Sdn. Bhd.


#aMCollectionZ
#LirikManiaFb
#ZoneLirikMania

ADUH! USAHLAH BERUBAH - SAMUDERA ADUH! USAHLAH BERUBAH - SAMUDERA Reviewed by Megat Shahrul on 09:41:00 Rating: 5

1 comment: