PERJALANAN HIDUP - RAMLI SARIP

~ PERJALANAN HIDUP (4.53) ~
Artis: RAMLI SARIP
Track: 11
Album: Ramli Sarip & M. Nasir University Tour February April 2016
(P) 2016 Warner Music (Malaysia) Sdn. Bhd.




Aku yang masih
Di perjalanan
Hidup ini


Begitu lama berlegar
Di persimpangan
Dunia


Menempuh jarak dan titian
Rimba dan lautan
Mencari sesuatu
Yang abadi


Aku yang masih
Di perhentian
Hidup ini


Begitu jauh mengembara
Ke serata
Dunia


Mengejar siang dan malam
Surut dan pasang
Mencari suatu
Kebebasan
Mencari suatu
Kedamaian


Di mana berakhirnya
Perjalananku ini
Esok dan lusa
Bukan milikku
Oh Tuhanku


Lindungilah hambamu
Yang hina ini
Aku setia
Hanya padamu
Oh Tuhanku


(Solo)

Di mana
Berakhirnya
Perjalananku ini
Esok dan lusa
Bukan milikku
Oh Tuhanku


Lindungilah hambamu
Yang hina ini
Aku setia
Hanya padamu
Oh Tuhanku


Aku setia
Hanya padamu
Aku setia
Hanya padamu



Lagu: DR. WAN ZAWAWI
(Warner Chappell Music (Malaysia) Sdn. Bhd.)
Lirik: DR. WAN ZAWAWI
(Warner Chappell Music (Malaysia) Sdn. Bhd.)
(P) 1989 Warner Music (Malaysia) Sdn. Bhd.



#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

PERJALANAN HIDUP - RAMLI SARIP PERJALANAN HIDUP - RAMLI SARIP Reviewed by Megat Shahrul on 02:24:00 Rating: 5

No comments: