DEMI RINDU KITA - MEDITASI

~ DEMI RINDU KITA (5:44) ~
Artis: MEDITASI
Track: 04
Album: Slow Rock Terbaik
(P) 1997 Rock Records & Tapes (M) Sdn. Bhd.



Terjaga dari lena
Ditusuk sejuk kota
Untuk aku
Mengingatimu


Sudah sekian lama
Aku lupa padamu
Kau dan aku
Akan bertemu


Terasa amat rindu di hati
Mungkin kau pun begitu
Bagaimana haruskah
Aku lakukan demi rindu ini


Tak mungkin hanya kata
Yang dapat meredakan
Rindu yang lama telah kau simpan
Aku harus dihukum 
Dengan cinta
Demi rindu


Kau maafkanlah aku
Yang ingin bersamamu
Untuk hidup
Yang penuh dengan sayang
Dan rindu


(Solo)


Hanya takdir yang temukan kita haa..
Masih belum terlewat
Untuk aku kembali
Menyintai dirimu demi rindu


Tak mungkin hanya kata
Yang dapat meredakan
Rindu yang lama telah kau simpan
Aku harus dihukum 
Dengan cinta
Demi rindu


Kau maafkanlah aku
Yang ingin bersamamu woo
Hidupku penuh dengan gelora
Aku harus dihukum
Demi cinta
Demi rindu



Lagu: MEDITASI
(Rock Music Publishing (M) Sdn. Bhd.) Lirik: BURN MEDITASI
(Rock Music Publishing (M) Sdn. Bhd.)


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

DEMI RINDU KITA - MEDITASI DEMI RINDU KITA - MEDITASI Reviewed by Megat Shahrul on 08:33:00 Rating: 5

No comments: