BUKAN MILIK AKU - XPDC

~ BUKAN MILIK AKU ~
Artis: XPDC
Track: 06
Album: Darjah Satu
(P) 2000 Hup Hup Sdn. Bhd. Malaysia.



Aku
Berhampiran
Suasana
Hampir gelap


Aku
Di sini
Berlumuran
Pahit manis


Di dalam
Titian menuju hujung dunia


Aku
Lagi hidup
Hanya mampu
Melukiskan


Namun
Kenyataan
Sudah pasti
Penentuan


Di dalam aku mengejar
Satu impian dan harapan


Walau sehari
Ku kecap
Semua ini
Penuh pengalaman mengisi hari


Nasib menanti
Ku serah
Pada yang satu
Bukan milik aku tanpa restumu
Oohh!


(Solo)


Walau sehari
Ku kecap
Semua ini
Penuh pengalaman mengisi hari


Nasib menanti
Ku serah
Pada yang satu
Bukan milik aku tanpa restu


Aku
Lagi hidup
Hanya mampu
Melukiskan


Namun
Kenyataan
Sudah pasti
Penentuan


Di dalam aku mengejar
Satu impian dan harapan


Kau bukan milik
Kau bukan milik
Milik aku


Bukanlah milik
Uhh..
Bukanlah milik
Milik aku


Bukanlah milik
Uhh..
Bukanlah milik
Milik aku


Bukan milikku
Uhh..
Bukan dikau bukan milikku
Uuhh..uuh..uuh..uhh..uuh..yeayy..



Lagu: ZN KEVIN
(Goodsound Music Publishing Sdn. Bhd.)
Lirik: J S KEVIN
(Goodsound Music Publishing Sdn. Bhd.)


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

BUKAN MILIK AKU - XPDC BUKAN MILIK AKU - XPDC Reviewed by Megat Shahrul on 08:49:00 Rating: 5

No comments: