KEPADAMU KEKASIH - M. NASIR, HATTAN & JAMAL ABDILLAH

~ KEPADAMU KEKASIH (6.48) ~
Artis: M. NASIR, HATTAN & JAMAL ABDILLAH
Track: 10
Album: Ramli Sarip & M. Nasir University Tour February April 2016
(P) 2016 Warner Music (Malaysia) Sdn. Bhd.




Kepadamu kekasih
Aku berserah
Kerana kutahu
Kau lebih mengerti


Apa yang terlukis di cermin
Wajahku ini
Apa yang tersirat
Dihati bersama amali


Kepadamu kekasih
Aku bertanya
Apakah kau akan
Menerima kukembali


Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku
Ke sisi tanpa harga diri


Hanya padamu kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum
Ku temukan


Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu


Kepadamu kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya


Apakah kau akan menerima
Penyerahan ini
Apakah kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini


(Solo)


Hanya padamu kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum
Ku temukan


Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu


Kepadamu kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya


Apakah kau akan menerima
Penyerahan ini
Apakah kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini


Oooohoooo...
Woo..ooohooo...
Oooohoooo...
Oo...ooo..ooo
Woo..oo..hooo..



Lagu: M. NASIR
(Luncai Emas Sdn. Bhd.)
Lirik: EUNOS E ASAH
(Warner Chappell Music (Malaysia) Sdn. Bhd.)
(P) 1994 Warner Music (Malaysia) Sdn. Bhd.



#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

KEPADAMU KEKASIH - M. NASIR, HATTAN & JAMAL ABDILLAH KEPADAMU KEKASIH - M. NASIR, HATTAN & JAMAL ABDILLAH Reviewed by Megat Shahrul on 18:00:00 Rating: 5

No comments: