RINDU PADA YANG TAK SUDI - SLASH

~ RINDU PADA YANG TAK SUDI (5:44) ~
Artis: SLASH
Track: 01
Album: Slow Rock Terbaik
(P) 1997 Rock Records & Tapes (M) Sdn. Bhd.



Tak guna ku merayu
Jika orang tak sudi
Hanya menambah pilu
Di dalam hati


Lebih baik aku pergi
Daripada ku dihina
Dengan kata-kata


Kusedar diri ini
Tak sepadan denganmu
Aku sekadar teman
Waktu kau memerlukan


Dan bila
Kau dah bosan
Lalu aku kau singkirkan
Dengan tiba-tiba
Sampainya hatimu


Akan kuteruskan hidup ini
Walaupun diri ini
Tiada di sisi


Akan kuteruskan perjalanan
Walaupun amat pedih
Terpaksalah aku hadapi


Jangan lagi kau bertanya
Tentang diriku ini
Biarlah ku menyepi


Susah payah ku sendiri
Airmata menemani
Sepanjang malam sepi


Apa guna ku merindu
Jika orang tak peduli
Pada diriku lagi


Apa guna ku mengharap kasih orang
Sedangkan orang tak sudi lagi


(Solo)


Akan kuteruskan hidup ini
Walaupun diri ini
Tiada di sisi


Akan kuteruskan perjalanan
Walaupun amat pedih
Terpaksalah aku hadapi


Jangan lagi kau bertanya
Tentang diriku ini
Biarlah ku menyepi


Susah payah ku sendiri
Airmata menemani
Sepanjang malam sepi


Apa guna ku merindu
Jika orang tak peduli
Pada diriku lagi


Ku berdoa pada tuhan
Agar jiwa ini tenang
Setelah kau lukai


Sisa kita masa lalu
Adakala menggangguku
Bersama kenanganku   


Ku berharap
Suatu hari
Agar aku ditemukan
Kekasih yang setia


Kuucapkan selamat tinggal
Semoga kau bahagia
Bersama teman baru


Susah payah ku sendiri
Airmata menemani
Sepanjang malam sepi


Apa guna ku merindu
Jika orang tak peduli
Pada diri ku lagi


Ku berdoa pada Tuhan
Agar jiwa ini tenang
Setalah kau lukai



Lagu: AWANG BPR
(Pustaka Muzik EMI (M) Sdn. Bhd.)
Lirik: JUWIE
(Rock Music Publishing (M) Sdn. Bhd.)


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

RINDU PADA YANG TAK SUDI - SLASH RINDU PADA YANG TAK SUDI - SLASH Reviewed by Megat Shahrul on 02:07:00 Rating: 5

No comments: