BELENGGU IRAMA - WINGS

~ BELENGGU IRAMA ~
Artis: WINGS
Track: 02
Album: Best Of Wings (1992)



     Hari-hari / Bagaikan berlari / Tiada sesaat berhenti / Aku yang masih / Berdiri / Tiada arah yang pasti
     Apakah aku / Sudah mati / Dalam dunia ini / Biarpun masih / Berdiri / Tiada siapa peduli
     Aku terikat / Tanpa tali / Aku berdiri / Tanpa bumi / Aku berkata /  Tanpa suara / Aku menangis tanpa airmata


(Solo 1)


     Apakah aku / Sudah mati / Dalam dunia ini / Biarpun masih / Berdiri / Tiada siapa peduli
     Perintahmu / Adalah belenggu / Menggenggamku / Dengan kuasamu / Membuat aku / Menjadi layu / Dalam suasana yang masih baru / Ooohoo..ooohhooo..ooohooo..oohooo.ooohoooo.. / Ooohoo..ooohhooo..ooohooo..oohooo.ooohoooo..


(Solo 2)


     Bilakah akan / Berhenti bicara / Untuk melihat / Apa yang melanda / Angkaramu / Kepada irama / Yang telah beku / Selama kau menguasa



Lagu: AWIE & SYAM
(Starget Sdn. Bhd.)
Lirik: BOB
(Starget Sdn. Bhd.)



#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania
Kredit Foto: ShahMyra Cd Collection's

BELENGGU IRAMA - WINGS BELENGGU IRAMA - WINGS Reviewed by Megat Shahrul on 18:19:00 Rating: 5

No comments: