KARAM - ZABARJAD

~ KARAM (5.57) ~
Artis: ZABARJAD
Track: 01
Disc: 01
Album: Pure Rock Melayu
(P) 2009 Warner Music (Malaysia) Sdn. Bhd.



Dapatkah putik
Kan menjadi bunga
Kiranya cuaca
Sering gerhana
Dapatkah kasih
Bersemi selamanya
Ataupun aku
Harus berserah
KepadaNya
Yang Maha Esa


Mestikah ada
Satu pengorbanan
Sehingga terjadinya perpisahan
Kiranya itu
Satu permintaan
Perlukah kau dan
Ku merelakan


Kita hanya insan yang selalu mengharapkan
Suatu yang indah dalam percintaan
Di kala tiba dugaan mendatang
Aku kau
Tinggalkan


Karam aku di lautan duka
Bila wajahmu
Hilang di mata
Tiada berita mengubat rindu
Di kala sendu


Kubiarkan luka di hati berdarah
Sehingga kering dimamah mentari
Apakah salahku
Disakiti sebegini


Perlukah aku
Terus mengharapkan
Camar yang hilang
Kembali ke sarang


Apakah masih
Ada kerinduan
Yang tersimpan di
Hatimu sayang


(Solo)


Karam aku di lautan duka
Bila wajahmu
Hilang di mata
Tiada berita mengubat rindu
Di kala sendu


Kubiarkan luka di hati berdarah
Sehingga kering dimamah mentari
Apakah salahku
Disakiti sebegini


Perlukah aku
Terus mengharapkan
Camar yang hilang
Kembali ke sarang


Apakah masih
Ada kerinduan
Yang tersimpan di
Hatimu sayang



Lagu: SAMSUDIN SIDEK
(Warner Chappell Publishing (M) Sdn. Bhd.)
Lirik: ROSLI ALI
(Warner Chappell Publishing (M) Sdn. Bhd.)


#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania
Kredit Foto: Master Comp

KARAM - ZABARJAD KARAM - ZABARJAD Reviewed by Megat Shahrul on 17:51:00 Rating: 5

No comments: