JERAT PERCINTAAN - SITI NURHALIZA

~ JERAT PERCINTAAN (4.55) ~
Artis: SITI NURHALIZA
Lagu: ADNAN ABU HASSAN
Lirik: OTHMAN ZAINUDDIN / HANI M.J
Track: 03
Album: Siti Nurhaliza (1996)



Dalam
Pertemuan ini
Kita terperangkap sudah


Dalam
Jerat percintaan
Yang tidak disangkakan


Aku telah jadi lupa
Siapa diriku ini
Engkau juga dihanyutkan
Oleh arus percintaanmu


Tapi pabila aku sedar diri
Siapakah aku ini
Aku bertanya sendiri
Apakah akan terjadi


Oh apakah kita kan teruskan
Di dalam arus percintaan
Perlukah kita
Untuk berkorban
Demi pertahankan
Kebahagian


Dalam
Persimpangan ini
Ku masih terus menanti


Dalam
Rasa keharuan
Di manakah akhirnya


(Solo)


Aku telah jadi lupa
Siapa diriku ini
Engkau juga dihanyutkan
Oleh arus percintaanmu


Tapi pabila aku sedar diri
Siapakah aku ini
Aku bertanya sendiri
Apakah akan terjadi


Oh apakah kita kan teruskan
Di dalam arus percintaan
Perlukah kita
Untuk berkorban
Demi pertahankan
Kebahagian


Dalam
Persimpangan ini
Ku masih terus menanti


Dalam
Rasa keharuan
Di manakah akhirnya



#aMCollectionZ
Group Fb: Lirik Mania @fb
Blog: Zone Lirik Mania

Kredit Foto: ShahMyra multiply.com

JERAT PERCINTAAN - SITI NURHALIZA JERAT PERCINTAAN - SITI NURHALIZA Reviewed by Megat Shahrul on 07:43:00 Rating: 5

No comments: